ببخشید پدر و مادر من خیلی مذهبی هستن و فلان تنها راه من به کره تحصیل هست ببخشید کمپانی جی وای پی تا چه سنی کار اموزی داره من میتونم رشته انسانی بردارم و ۱۸ سالگی بورسیه تحصیلی بشم ؟ من اصلا از قیافه مشکلی ندارم چشمام روشن و موهای روشن ۱۴ سالمه اندامم این یک سال بهم ریخته و ایشالله درستش میکنم ولی میتونم به عنوان تحصیل بورسیه بشم و برم ؟
سیلام کیوتی میتونی بورسیه کره جنوبی رو بگیری اگه جثاب پیامم رو بدی شرایطش رو میگم نشی من خودمم میخوام همین کارو کنم مثلا الان یکی از فامیلامون کره هست بعد من با بچش که ایران هست میخوایم بریم البته وقتی 18سالمون شد که اونم فامیلم میخواد بره اس ام من میخوام برم جی وای پی خب ببخشید زیاد حرف زدم زیبا بای🙋🏻♀️😉💝
-
☆ARMY☆ بتوچه
24 مرداد 03
سیلام کیوتی میتونی بورسیه کره جنوبی رو بگیری اگه جواب پیامم رو بدی شرایطش رو میگم نشی من خودمم میخوام همین کارو کنم مثلا الان یکی از فامیلامون کره هست بعد من با بچش که ایران هست میخوایم بریم البته وقتی 18سالمون شد که اونم فامیلم میخواد بره اس ام من میخوام برم جی وای پی خب ببخشید زیاد حرف زدم زیبا بای🙋🏻♀️😉💝
-
☆ARMY☆ بتوچه
24 مرداد 03
کمپانی که تو میخواب بری به قیافه کاری نداره استعداد براش مهم هست
-
مهدا محمدی
24 بهمن 03
سلام من میخوام کمپانی جی وای پی اودیشن بدم ولی اون قسمت تو بخش اودیشن انلاین که باید پروفایل بارگذاری کنم باز نمیشه میشه راهنمایی کنید
-
فاطمه رسولی
3 فروردین 04
سلام من 11 سالمه و میخوام برای کمپانی وای جی در آینده اودیشن بدم انگلیسی که فول ولی کره ای نه
از نظر اندام عالی و چهره ای زیبا دارم اما ووکالم زیاد قوی نیست برای قبول شدن باید چیکار کنم👒
-
نازی فلان
12 فروردین 05
سلام من 11 سالمه و میخوام برای کمپانی وای جی در آینده اودیشن بدم انگلیسی که فول ولی کره ای نه
از نظر اندام عالی و چهره ای زیبا دارم اما ووکالم زیاد قوی نیست برای قبول شدن باید چیکار کنم👒
-
نازی فلان
12 فروردین 05
سلام من 11 سالمه و میخوام برای کمپانی وای جی در آینده اودیشن بدم انگلیسی که فول ولی کره ای نه
از نظر اندام عالی و چهره ای زیبا دارم اما ووکالم زیاد قوی نیست برای قبول شدن باید چیکار کنم👒
-
نازی فلان
12 فروردین 05
سلام من 11 سالمه و میخوام برای کمپانی وای جی در آینده اودیشن بدم انگلیسی که فول ولی کره ای نه
از نظر اندام عالی و چهره ای زیبا دارم اما ووکالم زیاد قوی نیست برای قبول شدن باید چیکار کنم👒 و هزینه ی کلی به پول ایران چقدر است
-
نازی فلان
12 فروردین 05
عزیزم شما چطوری انگلیسی رو فول یاد گرفتی
-
سلدا عیوضی
19 اردیبهشت 05
سلام من یازده سالمه میخوام در آینده اودیشن کمپانی وای جی بدم مامان و بابام خیلی مذهبی اند ولی
قراره به کمک مشاور راضی کنم که فکر نکنم راضی بشن ولی در کل انگلیسیم نسبتا خوبه چون از ۶ سالگی کلاس رفتم . ووکالم خیلی خوبه ولی اگه بخوام رپ کنم باید روی رپ خیلی کار کنم . فیس خوبی دارم ولی قراره برای بینیم از یه کوچک کننده استفاده کنم. فرم بدنم بین لیسا و آهیونه و خیلی خوبه
-
یاسمین سید رضایی
23 اردیبهشت 05
سلام من ۱۵ سالمه و خیلی به کره و ایدل شدن علاقه دارم آرزوم اینکه خواننده کسپاپ بشم و در کمپانی جی وای پی اودیشن بدم خیلی دوست دارم مامان و بابام بسیار بسیار مذهبی هستند من خودم خدا و امام هارو قبول دارم اما نمیتونم این رویا رو کنار بزارم آرزوم اینکه برم کره انگلیسی تا حدودی بلدم کره ای هم همینطور چهرم بد نیست استایلم هم فقط کمی لاغر هستم اگه کسی بهم دنس یاد بده فورا یاد میگیرم حافظه خوبی هم دارم ای کاش بشه بتونم برم
-
گیر افتاده در رویا خوانندگی کرهای
26 اردیبهشت 05
سلام من ۱۳ سالمه من مامانم میگه وقتی بزرگ شی از کره بدت میاد ولی نمیدونه من خوندن رو دوست دارم وزنم ۵۴ ولی رژیم میگیرم فرم بدنم ساعت شنی هست میخام برم زبان یاد بگیرم یکم کره ای تا بتونم توی ۱۵ یا ۱۶ سالگی مامان بابام رو راضی کنم برم آزمون بدم رنگ پوستم گندمی هست قدم هم خوبه صدام یکم شبیه آسا بیبی مانستر هست موهام خرما ای هست رنگ چشام قهوه ای هست توی حفظ آهنگ ها خوبم رپر و دنسری هم خیلی دوست دارم نفس رو فکر میکنم دارم چهرم بد نیست دوستام میگن خیلی کیوتم من خیلی دوست دارم به این آرزوم برسم نسبت به سنم قدم ۱۵۵ هست والیبال میرم ولی برای هیکلم دارم سیع میکنم میشه بگید تا چند سالگی وقت دارم ?? میشه بگید وزنم باید چقدر باشه تا کمپانی جی وای پی قبولم کنه ??
-
نازنین درویشی
29 اردیبهشت 05
سلام من ۱۳ سالمه من مامانم میگه وقتی بزرگ شی از کره بدت میاد ولی نمیدونه من خوندن رو دوست دارم وزنم ۵۴ ولی رژیم میگیرم فرم بدنم ساعت شنی هست میخام برم زبان یاد بگیرم یکم کره ای تا بتونم توی ۱۵ یا ۱۶ سالگی مامان بابام رو راضی کنم برم آزمون بدم رنگ پوستم گندمی هست قدم هم خوبه صدام یکم شبیه آسا بیبی مانستر هست موهام خرما ای هست رنگ چشام قهوه ای هست توی حفظ آهنگ ها خوبم رپر و دنسری هم خیلی دوست دارم نفس رو فکر میکنم دارم چهرم بد نیست دوستام میگن خیلی کیوتم من خیلی دوست دارم به این آرزوم برسم نسبت به سنم قدم ۱۵۵ هست والیبال میرم ولی برای هیکلم دارم سیع میکنم میشه بگید تا چند سالگی وقت دارم ?? میشه بگید وزنم باید چقدر باشه تا کمپانی جی وای پی قبولم کنه ??
-
نازنین درویشی
29 اردیبهشت 05
سلام من ۱۳ سالمه از بچگیم آرزوی آیدل شدن رو دارم پدر مادرم نمیزارن ولی من خیلی دوست دارم آیدل بشم تو دنس و رپ استعداد دارم و هیکلم نسبتن خوبه قدم ۱۵۵ هستش انگلیسی تقريبن خوبم
-
نازنین باقری
5 خرداد 05
من میخوام چهار روز دیگه به کمپانی jyp اودیشن بدمم با اهنگ Harley's in Hawaii البته اون کورس آخرش که های نوت فالستو داره و امیدوارم قبول بشممم 😭
-
نیک نیک
26 خرداد 05
سلام من ۱۴ سالمه و میخوام عضو کمپانیه جی وای پی بشم
علاقه ای زیادی به کره دارم خانوادم هم موافقن هم مخالف وزنم ۶۰ ولی رژیم میگیرم زبان کره ای یکم بلدم رقص بلدم موهام مشکی هست هن فر هست هم حالت دار چشم هام مشکی هست اهنگ هارو زود حفظ میکنم دنسم عالیه کلاس میرم میتونم رقص طراحی کنم طراحیم عالیه دوستام بهم میگن لونا نیک نیمم لونا هستش قدمو نمیدونم حدود ۱۶۸ تا ۱۷۰ اینا هستم رزمی کارم نقاشم موهام متوسطه ادم درونگراییم ولی پیشه بقیه برونگرام اخلاقم کیوتم مهربونم خیلی زیاد یکم اعصانیم فقط میخوام بدونم تا کی وقت دارم وزنم باید چقدر باشه و کمپانی با اخلاق و مشخصاتم میتونه کنار بیاد یا نه من میخوام به ارزوم برسم
-
فاطمه صادقی
31 خرداد 05
افزودن نظر
36
جواب ثبت شده است
☆ARMY☆ بتوچه
24 مرداد 1403
0
سلام ببخشید میشه جواب بدین من میخوام برای کمپانی جی وای پی ادیشن بدم بعد خانوادم شیبه این رفیق بالاییمون بشدت مذهبی هستن حالا اینا هیچی قدم 169هست وزنم باید چقدر باشه که کمپانی اوکی شه؟ باتشکر از شما با اجازه ما رفیتیم
49
-
Sarina ...
30 مرداد 03
سلام عزیزم من خانوادم مذهبی نیست اما امیدوارم راضی شن خانوادهامون اگر قدت 169 _یعنی منهای 120کنش یعنی باید 49 باشی اما برای دبیو زیر 50 باید باشه کلا با اینکه استانداردت اینه
-
مینسو🍧 پارک
15 آذر 03
سلام جی وای پی محدودیت سنی نداره میونی تو 23سالگی هم ادیشن بدی ولی باید کارت خیلی خوب باشه
-
زهرا غراوی
27 دی 03
سلام
من خانواده مذهبی ندارم و میخوام عضو جی وای پیامبر بشم قدم 171 وزنم هم 51
-
پریا جهانبخش
9 آذر 04
سلام من ۱۲ ساله هستم من میخوام توی کمپانی وایجی شرکت کنم ولی من ایران هستم و اینگیلیسی زیاد فول نیستم و یکم زبان کره ای بلد هستم لطفا یکی بهم بگه که شرکت وایجی در ایران میان مادر و پدر من اجازه میدن که ۱۳ سالگی برم ولی من هیچی از اینگیلیسی بلد نیستم و یه کم کره جنوبی لطفا یکی بهم بگه
-
آرینا پناهی
26 اردیبهشت 05
من اینگلیسی تازه میخام برم کره ای هم بلد نیستم فقط اسمم رو بلدم به کره ای بنویسم
-
نازنین درویشی
29 اردیبهشت 05
سلام من کره یم بلدم ولی انگلیسی بلد نیستم و 12 سالمه می خوام توی کمپانی جی وای پی ایدل شم ولی خونوادم قبول نمیکند و من پول بلیت کره رو ندارم
-
زینب سواری
1 تیر 05
افزودن نظر
اسرا بیرانوند
17 شهریور 1403
0
سلام بچها کمپانی جی وای پی مشکلی با سن نداره ولی ۱۲ تا ۱۸ بهترین زمانه و جی وای پی با ایرانیا مشکلی نداره و اول اودیشن آنلاین میدین بعد اودیشن حضوری و باید پولشو داشته باشین
پولش چند؟
-
میرا احمدی
28 بهمن 03
پولش منم نمیدونم
-
آرینا پناهی
26 اردیبهشت 05
فک کنم خرج کلاس ها رو کمپانی میده ولی برای خرج های شخصی باید خودتون بدید
-
سوما سلیمی
2 خرداد 05
افزودن نظر
پانیذ رضائی
22 مهر 1403
0
میخوام برای کمپاین جی وای پی ادیشن بدم اما میترسم که نزان دانشگاه برم یا باید در دوران کاراموزی برای کمپاین جی وای پی پول بدم؟
وای منم
-
مینسو🍧 پارک
15 آذر 03
اگر میخوای ایدل بشی نمیتونی دیگه درس بخونی .اوکی؟ و اینکه هزینه رفتن به کره رو خودت باید بدی و یک هزینه دیگم به عنوان کارآموزی ازت میگیرن که توی کره اون مبلغ عادیه ولی برای ما فاجعه اس🙂
ببین این مبلغ برا کارآموزی که میگم از اون پول هزینه کارآموزی کلااا جداست ..
تو اینجوری فرض کن که میخوای ی کلاس ثبت نام کنی .. در کنار پول شهریه ازت پول ثبت نامم میگیرن..
-
ونوس رضایی
25 بهمن 03
هاااااا چی غیره ممکنه نهههه میترسم قبول نشم چون اینگیلیسی یکم بلدم
-
آرینا پناهی
26 اردیبهشت 05
یعنی به پول ما چقدر میشه?
-
نازنین درویشی
29 اردیبهشت 05
اصلا همچین چیزی نیست لطفاً اطلاعات غلط به بقیه نده ، ببین تو میتوتی به درس خوندن ادامه بدی و اگرن نخوای میتونی ترم تحصیل کنی و دولی هم ازت نمیگیرن بابت کاراموزی ولی اگه بخوای از کمپانی بری باید هزینه هایی که برات کردن رو بدی و اینکه کمپانی فقط غذا و خابگاه تو رو تامین میکنه و تو برای خرید یا مار های خصوصیت باید خودت پول داشته باشی یا تا تموم شدن زمان کاراموزی والذینت برات ماهانه ی پپلی برای خرید لباس و اینا بدن
-
نیک نیک
26 خرداد 05
اصلا همچین چیزی نیست لطفاً اطلاعات غلط به بقیه نده ، ببین تو میتوتی به درس خوندن ادامه بدی و اگرم نخوای میتونی ترک تحصیل کنی و پولی هم ازت نمیگیرن بابت کاراموزی ولی اگه بخوای از کمپانی بری باید هزینه هایی که برات کردن رو بدی و اینکه کمپانی فقط غذا و خابگاه تو رو تامین میکنه و تو برای خرید یا مار های خصوصیت باید خودت پول داشته باشی یا تا تموم شدن زمان کاراموزی والذینت برات ماهانه ی پپلی برای خرید لباس و اینا بدن
-
نیک نیک
26 خرداد 05
افزودن نظر
ملینا فخرایی
14 آبان 1403
0
ملینا فخرایی هستم
به منچه
-
مینسو🍧 پارک
15 آذر 03
واقعا
-
زهرا حسینی
30 اسفند 03
ام من بشدت موندم که برم وایجی ادیشن بدم یا جی وای پی و این درسته که وایجی داره ورشکست میشه لطفا جواب بدین
-
Ahyonasa Mitsory shinobo
20 خرداد 05
و اینکه من زیاد اینگلسی و کره بلد نیستم اما میتونم آهنگ های انگلیسی بخونم و اینکه عیب ندارد بلد نیستم
-
Ahyonasa Mitsory shinobo
20 خرداد 05
منم خیلی دم میخواد که برم کره و به ایدل بشم ولی باید چی کار کنم پول زیادی برای بلیت نیست
-
زینب سواری
1 تیر 05
افزودن نظر
ملینا فخرایی
14 آبان 1403
0
دوست دارم ایدل کره ای شوم
منم
-
ملینا فخرایی
14 آبان 03
منمم
-
مینسو🍧 پارک
15 آذر 03
با من صحبت کن جوابتو میدم
-
زهرا حسینی
30 اسفند 03
تا چند سالگی میشه تو کمپانی جی وای پی کاراموز بشم و یه سول دیگه من قدم ۱۷۳ وزنم باید چند باشه
-
064008 دایون
5 فروردین 04
سلام خوبی کمپانی جی وای پی خیلی کمپانی خوبیه ولی چجوری خونوادم راضی بشن اودیشن بدم و از الان دارم سخت تلاش میکنم
عزیز باید روت بشه برای آرزو هات باید هر کاری بکنی به قول BTSآرزو هاتو به واقعیت تبدیل کن
-
گلشیفته صالحی
30 اردیبهشت 05
افزودن نظر
نهال سبز علی پور
28 آبان 1403
0
زیر سن قانونی چگونه مهاجرت کنیم ؟ نیاز به همراه است ؟؟
نههه
-
مینسو🍧 پارک
15 آذر 03
زیر سن قانونی میتونی با پدر مادرت بری ..ولی میتونی صبر کنی که ۱۸ بشی خودت فقط بری
-
ونوس رضایی
25 بهمن 03
اره درسته اما وقتی 18سالت شد نمیتونی بدونم رضایت پدر بری باید پدرت راضی بشه که بری
-
زهرا حسینی
30 اسفند 03
آره راضی کردن باباها سخته😂
-
نازنین درویشی
29 اردیبهشت 05
من که نیازی به راضی کردن بابام ندارم اصلا باهاش رابطه ی خوبی ندارم همین که مامانم راضیه کافیه
-
گلشیفته صالحی
30 اردیبهشت 05
افزودن نظر
مهدیه پژمان
09 دی 1403
0
سلام میشه سوال من رو جواب بدید میخواستم ببینم وقتی اودیشن آنلاین میدیم باید برای آهنگ رپ با آهنگ بخونیم و براشون بفرستیم یا تنها ؟؟؟
دقیقا نمیدونم چطوره ..ولی ببین ، تو برای اودیشن باید بین وکال و دنس و رپ .. و زیبایی چهره .
توی دوتاشون عالی باشی ..
و ویدیوهاتم میتونه ... که ویدیو جدا که شامل دنس هست .. و ویدیو های جدایی که هرکدوم استعدادت رو دارن توی اون حرفه نشون میدن رو بفرستی .. رپ جدا ..وکال جدا ..اوکی؟
-
ونوس رضایی
25 بهمن 03
من دنسریم بد نیست و وکالم هم بد نیست بعد از اینکه زبانم رو خیلی خوب یاد گرفتم کره ای هم همینطور چجوری امتحان آنلاین بدم یا چجوری ثبت نام کنم
میشه بگید ?
-
نازنین درویشی
29 اردیبهشت 05
من دنسریم بد نیست و وکالم هم بد نیست بعد از اینکه زبانم رو خیلی خوب یاد گرفتم کره ای هم همینطور چجوری امتحان آنلاین بدم یا چجوری ثبت نام کنم
میشه بگید ? و این که باید آهنگ های گروه های دیگه رو بخونیم یا باید آهنگ رو خودمون بسازیم?
-
نازنین درویشی
29 اردیبهشت 05
سلام من میخوام ایدل شم بعد پدر مادرمم راضی ان تقریبا ولی مامانم بیشتر راضیه تا بابام بعد میخولم ادیشن انلاین بدم ولی سایت جی وای پی نمیار بالا برام چیکار کنم. لطفا بهم بگید؟
بعد برا کمپانی خود کمپانی خرجتو میده
اینایی که میگن هزینه داره اینا دروغه. و کمپانی خرجتو میده ولی تو باید بهش همون قدر که خرجت کرده برش گردونی مثل قرض من ۱۸ سالگی میخوام برم کره دنسم خوبه هر روز دنس میرم داخل خونمون و ووکالمم خوبه رپمم خوبه ویژوالمم همینطور بعد خیلی لاغرم و قدمم ۱۶۲ هست بعد رو زبان انگلیسی خیلی مسلط نیستم و کره ای هم بلد نیستم سعی میکنم بلد باشم
و بگید کمپانی سراغ ندارید که خرجمونو بده ولی قرض نده؟
کدوم کمپانی بهتره برا ایرانیا
اس ام یا جی وای پی یا وای جی
شنیدم وای جی خیلی سختگیره
ولی جی وای پی ام باعث میشه که اول دبیتونو رقصای س*کسی بزنیدو منم بابلم روم خیلی حساسه حالا نمیدونم چیکار کنم لطفا بگید کدوم بهتره ♡
-
نگین زارع
13 خرداد 05
افزودن نظر
ملیکا چهرقانی
22 دی 1403
0
سلام من میخوام بورسیه کره رو بگیرم وقتی به کره رفتم اونجا تو کمپانی جی وای پی ادیشن بدم اینجوری میشه ؟
خیلی طول میکشه ..بیشتر کمپانی ها از ۱۲ سال تا ۱۸ رو میپذیرن(این رده سنی عالیه)
ولی بالاتر هم امکان پذیره .. در صورتی که حرفه ای باشی
-
ونوس رضایی
25 بهمن 03
ببین خودت کمپانی یا کره نمیاد به تو بورسیه بده باید خودت هزینش رو بدی یا اینکه از طریق در خوندن در رشته هنر یا کامپیوتر بری
-
زهرا حسینی
30 اسفند 03
افزودن نظر
غزل مهدی بیگی
01 بهمن 1403
0
سلام ببخشید من می خوام ادیشن بدم قدم 155 سنم 12 وزنم 36 کیلو ولی برای قبول شدن نمیدونم چیکار کنم رضایت پدر مادرم رو دارم
باید بین ..دنس، وکال، و رپ استعداد خاصی داشته باشی .. البته زیبایی هم هست ولی بیشتر روی استعداد تمرکز میکنن.. تو میتونی از بین کمپانی های بیگ فور یکیو با توجه به معیار های خودت انتخاب کنی .. اما اگر دختری و استعداد خوبی داری بهت پیشنهاد جی وای پی رو میدم .. اگر دنبال سرمایه زیادی و میخوای پولدار بشی وای جی.. اگر زیبایی فوق العاده ای داری اس ام .. و هایب هم فقط پسرا ..
حالا تو بیشتر تحقیق دربارشون .. و اینکه اینا جزوای بزرگترین کمپانی هاین.. و همون قدرم سختگیرن توی کارآموز قبول کردن .. ولی اگر میخوای راحت قبول شی میتونی توی یک کمپانی کوچیک تر کارآموز شی .. ولی اینم مشکلات خودش داره .. از جمله حمایت نشدن ..
و اینکه.. الان روی دنس ..وکال و رپ تمرین کن
موفق باشی ..🎀✨
-
ونوس رضایی
25 بهمن 03
افزودن نظر
رزیتا قاراخانی
20 بهمن 1403
0
سلام لطفاً جواب بدید.من اجازه پدر و مادرم رو ندارم چجوری میتونم به کره برم و اودیشن بدم
بهتره راضی شون کنی ..و یا اینکه هدفت رو تغییر بدی
-
ونوس رضایی
25 بهمن 03
نه لازم نیست هدفت رو تغیر بدی فقط باید از خوبی های ابدل شدن بگی
-
زهرا حسینی
30 اسفند 03
افزودن نظر
مهدا محمدی
24 بهمن 1403
0
ببخشید منو و دوستام میخوام عضو وای جی پی بشیم و ۳ نفر هستیم چطور پدرم رو راضی کنم
و اینکه کمپانی خودش پول مدرسه و دانشگاه مون رو میده
توی دوران کارآموزی نمیتونی درس بخونی ..البته برای کمپانی های متفاوت فرق میکنه .. اگر کمپانیی بزاره درس بخونی به احتمال بالا رایگانه
-
ونوس رضایی
25 بهمن 03
نه اینطور نیست در دوره کار اموزی ام میشه درس خودن و به داشنشگاه رفت اما بعد ایدل شدن نمیشه برای راضی کردن پدرت از چیز های خوب ایدل شدن بگو تا راضی بشه اگر مدرسه بریم اون پول مدرسمونو نمیده فقط پول کار هایی که در کمپانی انجام میدیم رو میده
-
زهرا حسینی
30 اسفند 03
کمپانی توی دوره کار اموزی هزینه ی خونه مدرسه تحصیل پوشاک همه چیز رو میده. فقط باید وقتی دوره ی کار اموزیت تموم شد تمام عزینه رو بهشون بر گردونی. اوکی؟
-
نگار بهلول
4 فروردین 04
خب وقتی دوره کار آموزی تموم شد حقوق میگیرن بعد باحقوق اون پول رو میدن درسته
-
نازنین درویشی
29 اردیبهشت 05
افزودن نظر
میرا احمدی
28 بهمن 1403
0
اگه بیشتر از ۱۸ سال سن داشته باشم برا کمپانی جی وای پی مشکلی نداره؟چه اهنگی مناسبه؟باید چه جور اهنگی باشه؟چجوری انلاینی بتونم تست بدم؟کلی سوال دارم میتونی همرو جواب بدی؟
اگر بالای 18سال داشته باشی یا همون میشه اما فقط باید استعداد زیادی داشته باشی و کارت خوب باشه برای اهنگ هر اهنگی مناسبه اما نباید اهنگ هایی که ایدل های اون کمپانی خوندن رو بخونی
-
زهرا حسینی
30 اسفند 03
افزودن نظر
یسنا خامیشی
03 اسفند 1403
0
سلام میگم ما اگر قبول شدیم ورفتیم تو کمپانی جی وای پی آزمون آنلاین بدیم با اگر آهنگی که اونا انتخاب میکنن رو باهاش بلد نبودیم برقصیم چی یا باید رقص رو هرچی خواستیم بریم یا باید دنس همون آهنگ را بریم
ببین برای ادیشن در هر کمپانی باید خودت اهنگ یا دنست رو انتخاب کنی و بری اونجا اودیشن بدی
-
زهرا حسینی
30 اسفند 03
افزودن نظر
زهرا حسینی
30 اسفند 1403
0
سلام بچه ها امید وارم حالتون خوب باشه
من زهرا هستم و 13سالمه من 32وزنم هست وقدم هم161هستش. توی اینجا من اومدم بهتون درباره ی کمپانی جی وای پی و اینکه چه شرایطی داره و در اودیشن های حضوری یا غیر حضوری رو بهتون بگم🙂
خوبی کمکمپانی جی وای پی که شاید بشناسینش این کمپانی اصلا به قیافه شما اهمیت نمیده که چه زیبا باشید چه زشت بلکه فقط به استعداد شما در رپ. بازیگری. دنس و... اهمیت زیادی میده و براش خیلی مهمه این کمپانی به شرایط روحی و سلامتی کار آموزاش و ایدل هاش اهمیت زیادی میده و براش مهمه رئیس این کمپانی اگر ببینه شما تو 1تا 3ماه پیشرفت خیلی خوبی داشتین شانس زود تری برای دبیو بهتون میده اما اگر پیشرفتی نداشته باشین شما اخراج میشین این کمپانی وقتی شما ایدل بشین به شما بهترین ماشین و خونه و... رو میده تا شما راحت باشین اما اگر شما کاراموز بشین خود کمپانی همه هذینه های شمارو مثل خوابگاه عذا کلاس زبان و دنس و... رو میده و وقتی شما ایدل شدین باید هذینه این خرج هارو با کنسرت گذاشتن یا مدل شدن برند ها و... رو بدین و بعد دادن هذینه ها ازادین و کل اون پول ها در بزگذاری کنسرت و... برای خودتونه.
حالا شرایط ایدل شدن اگر شما میخوای داخل هر کمپانی اودیشن بدین باید این چیز هارو داشته باشین تا شانس قبولی رو بهتون بدن 1بدن مناسب و خوب
2حداقل 6درصد زیبایی کره رو داشته باشین
3بدنتون انعطاف داشته باشه
4حدقل به 3زبان مختلف مثل(کره ای. انگلیسی. ژاپنی یا چیزی یا هر زبانی که دوست دارین و خیلی ازش استفاده میشه انتخاب کنین
4حتما باید استعداد داشته باشین تو هر رسته ای که میخاین
5خیلی مؤدب باشیم
این ها خیلی مهم هستن
و حالا اگر خواستیم اودیشن غیر حضوری یا حضوری رو بدیم چیکار باید بکنیم
اول که کمپانی مد نظرمونو انتخاب کردیم برای ادیشن غیر حضوری باید از طریق ساید اون کوپانی واردش بشیم و فیلممونو وارد کنیم حالا اینکه چطور وارد کنیم رو نمیدونم باید فیلم اموزشش رو ببینین
در اول فیلم باید خودمونو به زبان کره ای یا انگلیسی معرفی کنیم بعد ویدیو دنس ووکال یا رپ و... رو که گرفتیم بعد معرفیمون میزاریم و بعد سه هفته نتیجه میاد و شما باید با هذینه خودتون برین به جایی که اونا میدن بهتون برین و اودیشن حضوری بدین تا قبول بشین اگر بعد یک ماه هیچ ایمیل براتون نیومد دیگه قبول نشدین
من خودم الان دارم تو کلاس های انلاین دنس اودیشن میدم و ی کارامون هستم برای ی کوپانی که تو ایرانه اگر میخواین بیاد به این پیج در اینستا پیام بدین@blacc._.pinkk
که براتون ارسال بشه من خودم میخوام که رشته هنر بردارم و با بورسیه کمپانی lalبه کره برم و چون دنس تو رشته هنر هست برم کلاسش و بعد خوب شدن صدام و دنسم به کمپانی جی وای پی برم و اودیشن بدیم
امید وارم راضی باشین از این توضیحاتم ببهشید که خیلی طولانی شد پیامم بای🥰
عزیزم کمپانی فقط به ایدل ها خوابگاه میده و براشون ماشین و خونه نمیگیره ولی براشون وسایل نقلیه در نظر میگیره ولی اون خابگاه و ماشین با اینکه شما ازشون استفاده میکنید مال خود کمپانیه و مال شما نیست
-
نیک نیک
26 خرداد 05
عزیزم کمپانی فقط به ایدل ها خوابگاه میده و براشون ماشین و خونه نمیگیره ولی براشون وسایل نقلیه در نظر میگیره ولی اون خابگاه و ماشین با اینکه شما ازشون استفاده میکنید مال خود کمپانیه و مال شما نیست
-
نیک نیک
26 خرداد 05
افزودن نظر
حنانه محمدی
30 اسفند 1403
0
من اصلا رضایت پدر مادر ندارم شنیدم شرایط سنی اودیشن ۱۳ تا ۱۶ هست خب من الان ۱۵ ام اصلا رضایت خانواده ندارم میترسم اصلا برم اودیشن آنلاین بدم قبول بشم نزارن برم واسه همین میخواستم ۱۸ سالگی برم کره اودیشن بدن خب الان چیکار کنم؟ سنم رد شه چی؟
منم همین سوال رو دارم
-
064008 دایون
5 فروردین 04
درود
ببین کمپانی جی وای پی رده سنی 13 تا 16 داره و اگه شما سنتون از 18 رد شده باشه یا توی 18 سال باشی ازت تست میگیرن اگه قبول شدی دیگه دوره کار آموزی نداری اگه اگه نشی دیگه ازت تست نمیگیرن و چونکه بزرگ شدی وقت نداری که چند سال کاراموز باشی بخاطر همون یه بار ازت تست میگیرن قبول بشی دیگه ایدل میشی قبول نشی پرتت میکنن
-
محدثه محدثه
25 خرداد 05
درود
ببین کمپانی جی وای پی رده سنی 13 تا 16 داره و اگه شما سنتون از 18 رد شده باشه یا توی 18 سال باشی ازت تست میگیرن اگه قبول شدی دیگه دوره کار آموزی نداری اگه اگه نشی دیگه ازت تست نمیگیرن و چونکه بزرگ شدی وقت نداری که چند سال کاراموز باشی بخاطر همون یه بار ازت تست میگیرن قبول بشی دیگه ایدل میشی قبول نشی پرتت میکنن
-
محدثه محدثه
25 خرداد 05
درود
ببین کمپانی جی وای پی رده سنی 13 تا 16 داره و اگه شما سنتون از 18 رد شده باشه یا توی 18 سال باشی ازت تست میگیرن اگه قبول شدی دیگه دوره کار آموزی نداری اگه اگه نشی دیگه ازت تست نمیگیرن و چونکه بزرگ شدی وقت نداری که چند سال کاراموز باشی بخاطر همون یه بار ازت تست میگیرن قبول بشی دیگه ایدل میشی قبول نشی پرتت میکنن
-
محدثه محدثه
25 خرداد 05
درود
ببین کمپانی جی وای پی رده سنی 13 تا 16 داره و اگه شما سنتون از 18 رد شده باشه یا توی 18 سال باشی ازت تست میگیرن اگه قبول شدی دیگه دوره کار آموزی نداری اگه اگه نشی دیگه ازت تست نمیگیرن و چونکه بزرگ شدی وقت نداری که چند سال کاراموز باشی بخاطر همون یه بار ازت تست میگیرن قبول بشی دیگه ایدل میشی قبول نشی پرتت میکنن
-
محدثه محدثه
25 خرداد 05
درود
ببین کمپانی جی وای پی رده سنی 13 تا 16 داره و اگه شما سنتون از 18 رد شده باشه یا توی 18 سال باشی ازت تست میگیرن اگه قبول شدی دیگه دوره کار آموزی نداری اگه اگه نشی دیگه ازت تست نمیگیرن و چونکه بزرگ شدی وقت نداری که چند سال کاراموز باشی بخاطر همون یه بار ازت تست میگیرن قبول بشی دیگه ایدل میشی قبول نشی پرتت میکنن
-
محدثه محدثه
25 خرداد 05
درود
ببین کمپانی جی وای پی رده سنی 13 تا 16 داره و اگه شما سنتون از 18 رد شده باشه یا توی 18 سال باشی ازت تست میگیرن اگه قبول شدی دیگه دوره کار آموزی نداری اگه اگه نشی دیگه ازت تست نمیگیرن و چونکه بزرگ شدی وقت نداری که چند سال کاراموز باشی بخاطر همون یه بار ازت تست میگیرن قبول بشی دیگه ایدل میشی قبول نشی پرتت میکنن
-
محدثه محدثه
25 خرداد 05
درود
ببین کمپانی جی وای پی رده سنی 13 تا 16 داره و اگه شما سنتون از 18 رد شده باشه یا توی 18 سال باشی ازت تست میگیرن اگه قبول شدی دیگه دوره کار آموزی نداری اگه اگه نشی دیگه ازت تست نمیگیرن و چونکه بزرگ شدی وقت نداری که چند سال کاراموز باشی بخاطر همون یه بار ازت تست میگیرن قبول بشی دیگه ایدل میشی قبول نشی پرتت میکنن
-
محدثه محدثه
25 خرداد 05
عزیزم چرا پرت و پلا میگی اصلا همچین چیزی نیست و جی وای پی هیچ محدودیتی توی سن و میلیت نداره و تو اگه از ۱۸ سال هم سنت بیشتر باشه یهو دبیوت نمیدن و باید ی مدتی رو کاراموز باشی تا اموزش ببین
لطفا وقتی هیچ اطلاعاتی نداری به بقیه کمک نکن چون بدتر گمراهشون میکنی محدثه جان
-
نیک نیک
26 خرداد 05
افزودن نظر
فاطمه رسولی
03 فروردین 1404
0
من ۱۳ سالمه و ۱۷۴ قدمه اما ۸۳ کیلو ام ولی اطرافیانم میگن تو ووکال خیلی استعداد دارم به نظرت با این شرایط قبولم میکنن؟ چون باید ۵۳ کیلو باشم
کمپانی ها به فرم بدن و هیکل خیلی اهمیت میدن به نظر من اول یکم رژیم بگیر و بعد اودیشن بده
-
نیک نیک
26 خرداد 05
کمپانی ها به فرم بدن و هیکل خیلی اهمیت میدن به نظر من اول یکم رژیم بگیر و بعد اودیشن بده
-
نیک نیک
26 خرداد 05
افزودن نظر
نگار بهلول
04 فروردین 1404
0
دخترا اگه بخوایم قبل 18 سالگی بربم چی؟ من واقعا حس میکنم 18 سالگی واقعا دیره باید زود تر اقدام کنم میشه توظیح بدید
آره منم موافقم خیلی دیره
-
مارال کاشفی
15 آذر 04
افزودن نظر
مهدیه پژمان
11 اردیبهشت 1404
0
یه سوال من الان دو ماه هست برای کمپانی جی وای پی اودیسن دادم ولی هنوز ایمیلش برام نیومده اگه قبول نشده باشم ایمیل میاد یا نه ؟
نه
-
پریا جهانبخش
9 آذر 04
جواب اودیشن از سه هفته تا یک ماه بعد میاد و اگه قبول نشی هیچ پیامی برات نمیاد یا اینکه با یک متن کوتاه ایمیل میدن که رد سدی و وقتی دو ماه از اودیشنت گذشته و هیچ پیامی نیومده یعنی رد شدی
-
نیک نیک
26 خرداد 05
جواب اودیشن از سه هفته تا یک ماه بعد میاد و اگه قبول نشی هیچ پیامی برات نمیاد یا اینکه با یک متن کوتاه ایمیل میدن که رد سدی و وقتی دو ماه از اودیشنت گذشته و هیچ پیامی نیومده یعنی رد شدی
-
نیک نیک
26 خرداد 05
افزودن نظر
niki 다라비
13 آبان 1404
0
سلام من سوال داشتم یکجا خونده بودم که هزینه رو برای یک فامیل که خارجی هست میفرستم اون هم برای ما میفرسته
افزودن نظر
carly rnjbar
30 آبان 1404
0
چطوری باید بریم گوگل
افزودن نظر
زهرا مهرپور مهرپور
27 بهمن 1404
0
من و۱۶سالم وقدم۱۴۴ووزنم۱۸کیلو میخام ایدل بشم میتونم
افزودن نظر
حدیث محمدی
17 اردیبهشت 1405
0
سلام من ۱۴سالمه قدم۱۶۲بدن رو فرمی دارم و استعداد تو دنس دارم و کلا کیوت هستم ولی اجازه پدر رو برای رفتن ندارم واگی اوکی بشه جی وای پی تمام هزینه های سفر زندگی و ادامه تحصیل رو میده؟؟؟
ببین تو برای رفتم نیاز به اجازه پدر داری وکرنه نمیتونی بری و جی وای پی فقط هزینه غذا و خابگاه و تحصیلتو میده و بقیه هزینه ها رو خودت باید بکنی
-
نیک نیک
26 خرداد 05
ببین تو برای رفتم نیاز به اجازه پدر داری وکرنه نمیتونی بری و جی وای پی فقط هزینه غذا و خابگاه و تحصیلتو میده و بقیه هزینه ها رو خودت باید بکنی
-
نیک نیک
26 خرداد 05
ببین تو برای رفتم نیاز به اجازه پدر داری وکرنه نمیتونی بری و جی وای پی فقط هزینه غذا و خابگاه و تحصیلتو میده و بقیه هزینه ها رو خودت باید بکنی
-
نیک نیک
26 خرداد 05
افزودن نظر
شکیبا بهرامی
21 اردیبهشت 1405
0
سلام من شکیبام
۱۳ سالمه..قدم۱۶۶ عه و وزنم ۵۵
بدنم رو فرمه ولی انگار وزنم زیاده
چه رژمی برام بهتره؟ بنظر شما
افزودن نظر
Asal Ghasemi
21 اردیبهشت 1405
0
سلام من الان هم میتونیم به کمپانی جی وای ثبت نام کنم و بعد کاراموز باشم چند سال انلاین باشه و بعد از ۴ سال می رو کره جنوبی کلا این ۴ سال رو میتونم انلاین کار اموز باشم یا نه
اگه کسی میدونه بهمن بگه
سلاممم بچه هاا من یک کاوریستم یک دوست دارم در کمپانی های قبول شده اما منم میخوام بدم اما میشه مثلا دوران کارآموزی نرم
1صدام عالیه
2اندامم بینظیره
3رپم خوبه
4ووکال نگم
5چهرمم خوبه
6دنس که عالی
حالا بلد نیستم چطوری اودیشن بدم میشه بگید پلیزز و نیمم ارورا ۱۲ سالمه مادر پدر راضی
نمیخوام دوره کارآموزی داشته باشم قراره برم کلاس زبان کره ای یکم بلدم دوباره یاد میگیرم همین لطفا جواب بدیدددددد
-
Arora Kim
7 خرداد 05
نه ما چیزی به اسم کاراموزی انلاین نداریم و بعد از قبولی نراخل انلاین باید بری کره وگرنه حذف میشی کلا و اینکه باید دپران ماراموزی رو بری وگرنه نمیتونی اموزش های لازم برای ایدل شدن رو ببینی و دبیو کنی و اینکه داشت دوره کاراموزی به شما نیست و کمپانی تعینن میکنه که خدت کاراموزیت چقدر باشه
-
نیک نیک
26 خرداد 05
نه ما چیزی به اسم کاراموزی انلاین نداریم و بعد از قبولی نراخل انلاین باید بری کره وگرنه حذف میشی کلا و اینکه باید دپران ماراموزی رو بری وگرنه نمیتونی اموزش های لازم برای ایدل شدن رو ببینی و دبیو کنی و اینکه داشت دوره کاراموزی به شما نیست و کمپانی تعینن میکنه که خدت کاراموزیت چقدر باشه
-
نیک نیک
26 خرداد 05
نه ما چیزی به اسم کاراموزی انلاین نداریم و بعد از قبولی نراخل انلاین باید بری کره وگرنه حذف میشی کلا و اینکه باید دپران ماراموزی رو بری وگرنه نمیتونی اموزش های لازم برای ایدل شدن رو ببینی و دبیو کنی و اینکه داشت دوره کاراموزی به شما نیست و کمپانی تعینن میکنه که خدت کاراموزیت چقدر باشه
-
نیک نیک
26 خرداد 05
افزودن نظر
فاطیما هوشمند
27 اردیبهشت 1405
0
سلام مامان بابام فکر میکنن الان من برم اونجا از اون کارا میکنم خوو دارن میرینن به اینده ام
دقیقا بابام راضی هست ولی مامانم راضی نیست میگه مگه تو پسری اونجا میری که چی لباس بی حجابی بپوشی خیلی مامانم رو اعصابم
-
عدنا براهویی
30 خرداد 05
افزودن نظر
هانی آریایی
28 اردیبهشت 1405
0
سلام من مامان بابام اجازه نمیدن که آیدل بشم همش میگن تو باید درست ادامه بدی من الان ۱۲سالمه ولی خب اجازه نمیدن و خب بنظر من کسایی که میخوان برن کمپانی جی وای پی باید قبلش توی یه تستی قبول بشن تست اینطوریه که از شما ازمون میگیرن ببین آیا میتوین صبور باشید انقدر حرص تونو درمیارن تا شما صداتون دربیاد واگه اونو قبول نشید از کمپانی میدازن بیرون حتی اگه همه چیزه تو ن عالییی باشع بنظر من کسایی که میخوان خیلی موفق و پولدار بشن و با تمام برند ها همکاری کنند کمپانی وای جی عالیییییی تر از همه کمپانی هاست(از نظر من)و من خودم میخوام که تو کمپانی وای جی اودیشن بدم سوالی دارید بپرسید.✨️🪽
خب توی وای جی هم باید استع داد داشته باشی و بیشتر به استعداد توجه میکنن اگه که استع داد داری که عالیه
-
گلشیفته صالحی
30 اردیبهشت 05
افزودن نظر
نرگس صناعی
29 اردیبهشت 1405
0
چجوری ثبت نام کنم
افزودن نظر
گلشیفته صالحی
30 اردیبهشت 1405
0
دورود لطفااا جواب منو بدید ما اول آموزش میبینیم بعد ادیشن آنلاین میدیم؟؟
من وقت گرفتم برای مشاوره با خوانوادمون صحبت می کنید یا باخودمون؟
شما خودتون زنگ میزنید یا ما باید زنگ بزنیم؟
اصلا نمیدونم مامانم از پس هزینه برمیاد یا نه چون بابامم که پول نمیده فقط مامانم برا آیندم تلاش میکنه و از آیدل شدنم راضیه امید وارم قیمتا مناسب باشه🥺🙂
راستش برای مشاوره استرس الکی دارم میشه بگید مشاوره چطور پیش میره؟
والان که میگید از ۱۲ سالگی خیلی هم خوشحال شدم چون ۱۲ سالم وامید وارم موفق بشم
افزودن نظر
الیسا احمدی
31 اردیبهشت 1405
0
یکزمبککجببگجلکلمذمکذکرککلبکیکک
افزودن نظر
مهرسا شاه حسینی
10 خرداد 1405
0
سلام من الان 11 سالم هست و کره ایم خوبه انگلیسیم هم خوبه اندامم خوبه و وکال و رپ و دنس و ویژوالم خوبه و قدم 155 و وزنم 50 و میشه بگی که کمپانی ای که ایو سولویست توی کدوم کمپانی خواننده شده و میشه بگی سن مناسب برای اون کمپانی چند هست من که میخوام 14 سالگیم برم کره میشه زود جواب بدی ممنون ❤️
افزودن نظر
نگین زارع
13 خرداد 1405
0
یکی بهم بگه چطوری داخل سایت جی وای پی ثبت نام کنم همچیمم خوبه اخع سایتی که میرم داخلش هیچی نمیاره بالا لطفا بهم بگید؟
واس منم نمیاره
-
عدنا براهویی
30 خرداد 05
افزودن نظر
لیسا ایدل
16 خرداد 1405
0
سلام من ۱۲سالمه وزن و قدمم هم خوبه و لاغرم.
سوالم اینه که مادرم راضیه ولی اعتماد نداره به کمپانی ها و همین موضوع اونو به شک انداخت پدرمن رو هنوز نپرسیدم ولی شاید رضایت بده.
میخوام به شرکت جی وای پی اودیشن بدم .
میشه به کمپانی ها اعتماد کرد؟
توروخدا به دلیل قانع کننده بدین تا رضی شن!
افزودن نظر
محدثه محدثه
24 خرداد 1405
0
سلام من 12 سالمه میخوام توی کمپانیه جی وای پی اودیشن بدم. درسته که کمپانی جی وای پی انقدر به ظاهر اهمیت نمیده ظاهرم خوبه بد نیست اندامم خوبه ولی باید یکم کم کنم. زبان انگلیسی رو میرم کلاس زبان کره ای رو خودم تو خونه میخونم صدام خوبه ولی میخوام رپر بشم و باید کلاس برم. کلاس دنس هم لازم نیست برم چون دنسم خوبه نیازی نیست کلاس برم و اینکه میخوام میخوام توی 4 یا 3 سال برم کلاس و بعدش اودیشن بدم بابا ندارم مامانم گفت اگه سربلندم میکنی برث یعنی مشکلی نداره خوبه؟
افزودن نظر
نیک نیک
26 خرداد 1405
0
من میخوام چهار روز دیگه به کمپانی jyp اودیشن بدمم با اهنگ Harley's in Hawaii البته اون کورس آخرش که های نوت فالستو داره و امیدوارم قبول بشممم 😭
میشه بپرسم از کدوم سایت و چجوری ثبت نام کردی؟؟؟؟
-
محی رشیدی
29 خرداد 05
افزودن نظر
محی رشیدی
29 خرداد 1405
0
سلام من 15 سالمه. من توی دنس خیلی استعداد دارم خواهرم عکاس هست یه ودیو موزیک هم دارم
قیافم خیلی شبیه کره ای هاست و قدم 168 وزنم55هست
ولی خانواده کلا نمیذارن
میشه راهنمایی کنین؟؟؟؟
خانواده کلا مذهبی هستن حتی میگم برای ادامه تحصیل توی کره هم باز نمیزارن
-
محی رشیدی
31 خرداد 05
افزودن نظر
عدنا براهویی
30 خرداد 1405
0
سلام دوستان من عدنا هستم 13سالمه
من نمیدونم چطور در وایجی ثبت نام کنم
واینکه هنوز اجازه پدر و مادرمم رو ندارم
خانواده ام مذهبی هستن واس همین میدونم جوابشون ن هست. ولی اگ بگم ادامه تحصیل می کنم راضی میشن ولی بعد از اینکه ادامه تحصیل کردم میتونم بعد درخواست بدم برای خوانندگی
افزودن نظر
برای اطلاعات درباره پذیرش تحصیلی رایگان روی گزینه زیر کلیک کنید
و یا فرم ارزیابی را تکمیل کنید و امتیاز خود را مشاهده کنید.